شرکت مرک

شرکت مرک

تاریخچه، اهداف و حوزه های فعالیت شرکت مرک

شرکت مرک (Merck) با قدمتی نزدیک به 350 سال و با بیش از 50 هزار کارمند امروزه یک شرکت بین المللی و چند ملیتی شیمیایی و دارویی است که محصولات خود را برای 13 نسل متوالی به محققین و صنعت ارائه کرده است و قدمی بزرگ در پیشرفت و توسعه زندگی بشر در سراسر جهان برداشته است. این شرکت در سال 1668 تاسیس شده و قدیمی ترین شرکت شیمیایی و دارویی است. مواد شیمیایی شرکت مرک امروزه در تمامی 5 قاره تولید شده و شرکت مرک پس از خریدن شرکت سیگما آلدریچ در سال 2015 و با دارا بودن چندین کمپانی بزرگ فرعی دیگر، حالا به تنهایی بزرگترین کمپانی تامین کننده مواد شیمیایی جهان است.

شرکت مرک اهداف خود را این گونه معرفی کرده است: “هدف ما حل پیچیده ترین مسائل علمی بشر از طریق همکاری با جامعه علمی جهانی است”. آنها همچنین یکی از اهداف متعالی خود را بهبود سلامت تک تک انسان ها در هر کجای دنیا می دانند. این شرکت و پس از تلفیق با شرکت سیگما آلدریچ بیش از 300 هزار محصول با گرید های گوناگون را در حیطه های دارویی، آزمایشگاهی، غذایی، آرایشی و مواد شیمیایی خاص، تولید می کند. برخی از این حیطه ها این چنین اند: آزمایشگاه های علوم زیستی (همانند سم شناسی، میکروبیولوژی، ژنتیک، کالبد شناسی و…)، صنایع غذایی، آزمایشگاه های تشخیص طبی، آزمایشگاه های کنترل کیفی و استاندارد، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع پتروشیمی، نفت و گاز، صنایع چسب و رنگ، آزمایشگاه های آب و فاضلاب، صنایع داروسازی، صنایع آبکاری و صنایع کاشی و سرامیک. همچنین شرکت مرک در حوزه شیمی معدنی و آلی، در کنار انواع واکنشگرها و حلال ها، انواع مواد مرجع و مواد با گریدهای مناسب برای جداسازی و کروماتوگرافی را نیز تولید می کند.

مواد شیمیایی مرک و محصولات تقلبی مشابه

از آنجایی که برند مرک سال ها است که به عنوان مشهورترین برند در مواد شیمیایی در ایران نیز شناخته می شود و همچنین به دلیل نداشتن نمایندگی رسمی در ایران، در حال حاضر نمونه های تقلبی مواد شیمیایی مرک به وفور در بازار وجود دارد و این مسئله موجب سردرگمی و زیان خریداران و مصرف کنندگان مواد آزمایشگاهی شده است. نمونه های تقلبی از لحاظ بسته بندی، کد مواد، شکل ظاهری ماده و تاریخ انقضا با نمونه های اصلی مشابه است. در نتیجه در تمادکالا بر آن شدیم تا کلیه مواد شیمیایی شرکت مرک را با کیفیتی تضمینی و خدماتی منحصر به فرد به دست خریداران و مصرف کنندگان محترم برسانیم.

ویژگی های منحصر به فرد تمادکالا در فروش مواد شیمیایی مرک

  • فروش مواد شیمیایی مرک با کیفیتی تضمینی: اگر کیفیت ماده خریداری شده بر اساس آنالیزهای معتبر انجام شده توسط متقاضی نامطلوب و غیراصلی تشخیص داده شود، وجه پرداختی به مشتری بازگردانده خواهد شد.
  • فروش مواد شیمیایی با قیمت های رقابتی در بازار.
  • فروش مواد شیمیایی در مقادیر دلخواه: شما می توانید هر ماده را به وزن دلخواه خود و در بسته بندی مناسب خریداری کنید.
  • فروش آنلاین: برای خرید و استعلام قیمت نیازی به حضور شما نیست. شما می توانید از هر مکان مراحل خرید خود را انجام داده و ماده خود را از طریق پست دریافت نمایید. شما حتی می توانید از طریق تلفن و یا نرم افزار تلگرام تمام مراحل خرید خود را انجام دهید.
  • مشاوره در خرید مواد: نمی دانید از کدام برند خریداری کنید و چگونه بخرید؟ ما تا پایان مسیر با شما هستیم.
  • فروش مواد مازاد: می توانید مواد شیمیایی مازاد خود را از طریق تمادکالا به فروش برسانید.

خرید مواد شیمیایی مرک از تمادکالا

مواد شیمیایی شرکت مرک با خلوص و گریدهای مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام برای کاربرد خاصی مناسب می باشد. به همین دلیل قبل از ثبت سفارش مواد شیمیایی مرک ابتدا باید کد انحصاری آن ماده را داشته باشیم. برای این منظور می توان از ابزار جستجوی سایت شرکت مرک بهره گرفت. برای اطلاعات بیشتر می توانید راهنمای استفاده از این ابزار و راهنمای یافتن کد مواد شیمیایی مرک را مطالعه کنید.

بعد از پیدا کردن محصول مورد نظر و اطمینان از کد انحصاری آن می توانید به بخش فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و بعد از تطبیق کد ماده مورد نظر و کد محصول درج شده در سایت نسبت به ثبت سفارش به مقدار دلخواه اقدام فرمایید. همچنین در صورتی که محصول مورد نظر شما در تمادکالا موجود نیست می توانید از طریق بخش درخواست مواد شیمیایی محصول مورد نظر را درخواست نمایید تا پس از بررسی به سایت اضافه شود.

برخی از مشتریان تمادکالا