شرکت سیگما آلدریچ

مواد شیمیایی شرکت سیگما آلدریچ

تاریخچه، اهداف و حوزه های فعالیت شرکت سیگما آلدریچ

شرکت سیگما آلدریچ (Sigma-Aldrich) با قدمتی نزدیک به 42 سال و با حدود 10 هزار کارمند امروزه یکی از شرکت های فرعی گروه شرکت های مرک، بزرگترین تولید کننده مواد شیمیایی و دارویی است. این شرکت آمریکایی در سال 1975 از ادغام دو شرکت سیگما و آلدریچ تاسیس شده و محصولات خود را در 40 کشور دنیا تولید می کند. امروزه مواد شیمیایی شرکت سیگما آلدریچ بیش از 100 هزار محصول می باشد که عمدتاً در حوزه دارویی و زیست فناوری می باشند.

الحاق این شرکت به شرکت مرک میلی پور در سال 2015 نهایی شده و از آن پس محصولات خود را به نام سیگما میلی پور به فروش می رساند شرکت های مرک اهداف خود را این گونه معرفی کرده اند: “هدف ما حل پیچیده ترین مسائل علمی بشر از طریق همکاری با جامعه علمی جهانی است”. آنها همچنین یکی از اهداف متعالی خود را بهبود سلامت تک تک انسان ها در هر کجای دنیا می دانند. این شرکت محصولات خود را با گرید های گوناگون و در حیطه های دارویی، آزمایشگاهی، غذایی، آرایشی و مواد شیمیایی خاص، تولید می کند. برخی از این حیطه ها این چنین اند: آزمایشگاه های علوم زیستی (همانند سم شناسی، میکروبیولوژی، ژنتیک، کالبد شناسی و…)، صنایع غذایی، آزمایشگاه های تشخیص طبی، آزمایشگاه های کنترل کیفی و استاندارد، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع پتروشیمی، نفت و گاز، صنایع چسب و رنگ، آزمایشگاه های آب و فاضلاب، صنایع داروسازی، صنایع آبکاری و صنایع کاشی و سرامیک. همچنین شرکت مرک در حوزه شیمی معدنی و آلی، در کنار انواع واکنشگرها و حلال ها، انواع مواد مرجع و مواد با گریدهای مناسب برای جداسازی و کروماتوگرافی را نیز تولید می کند.

مواد شیمیایی سیگما آلدریچ و محصولات تقلبی مشابه

از آنجایی که برند سیگما آلدریچ سال ها است که به عنوان یکی از مشهورترین برندها در تولید مواد شیمیایی در ایران نیز شناخته می شود و همچنین به دلیل نداشتن  نمایندگی رسمی در ایران، در حال حاضر نمونه های تقلبی مواد شیمیایی شرکت سیگما آلدریچ به وفور در بازار وجود دارد و این مسئله موجب سردرگمی و زیان خریداران و مصرف کنندگان مواد آزمایشگاهی شده است. نمونه های تقلبی از لحاظ بسته بندی، کد مواد، شکل ظاهری ماده و تاریخ انقضا با نمونه های اصلی مشابه است. در نتیجه در تمادکالا بر آن شدیم تا کلیه مواد شیمیایی شرکت سیگما آلدریچ را با کیفیتی تضمینی و خدماتی منحصر به فرد به دست خریداران و مصرف کنندگان محترم برسانیم.

ویژگی های منحصر به فرد تمادکالا در فروش مواد شیمیایی شرکت سیگما آلدریچ

  • فروش مواد شیمیایی شرکت سیگما آلدریچ با کیفیتی تضمینی: اگر کیفیت ماده خریداری شده بر اساس آنالیزهای معتبر انجام شده توسط متقاضی نامطلوب و غیراصلی تشخیص داده شود، وجه پرداختی به مشتری بازگردانده خواهد شد.
  • فروش مواد شیمیایی با قیمت های رقابتی در بازار.
  • فروش مواد شیمیایی در مقادیر دلخواه: شما می توانید هر ماده را به وزن دلخواه خود و در بسته بندی مناسب خریداری کنید.
  • فروش آنلاین: برای خرید و استعلام قیمت نیازی به حضور شما نیست. شما می توانید از هر مکان مراحل خرید خود را انجام داده و ماده خود را از طریق پست دریافت نمایید. شما حتی می توانید از طریق تلفن و یا نرم افزار تلگرام تمام مراحل خرید خود را انجام دهید.
  • مشاوره در خرید مواد: نمی دانید از کدام برند خریداری کنید و چگونه بخرید؟ ما تا پایان مسیر با شما هستیم.
  • فروش مواد مازاد: می توانید مواد شیمیایی مازاد خود را از طریق تمادکالا به فروش برسانید.
برخی از مشتریان تمادکالا