فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با مقادیر دلخواه و کیفیت تضمینی

بخش فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی تمادکالا شامل مجموعه کاملی از مواد شیمیایی مرک و مواد شیمیایی سیگما می باشد. فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی در تمادکالا با مقادیر دلخواه، کیفیت تضمینی و کمترین حاشیه سود انجام می شود. برای خرید مواد شیمیایی در مقادیر دلخواه کافی است تا وزن مورد نظر خود را در کادر مربوطه وارد کنید و نرم افزار قیمت را محاسبه و به شما اعلام خواهد کرد.

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی در تمادکالا با تضمین کیفیت انجام می شود و از درجه یک برخوردار است.

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با تضمین کیفیت

در حال حاضر تمامی اجناس با برند مرک (Merck) و سیگما (Sigma) در تمادکالا با کیفیت تضمینی ارائه می شوند. متاسفانه در حال حاضر اجناس بی کیفیت و تقلبی به طور گسترده ای به اسم مواد شیمیایی مرک و مواد شیمیایی سیگما در بازار به فروش می رود. از آن جا که خرید به این شکل علاوه بر تحمیل هزینه های مالی از نظر زمانی هم لطمه سنگینی به پژوهشگران وارد می کند تمادکالا اقدام به فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت تضمینی نموده است؛ به این ترتیب در صورتی کیفیت ماده خریداری شده کیفیت مورد تایید نباشد تمادکالا آن را تعویض کرده و یا بهای آن را به خریدار مسترد می کند.

فهرست مواد شیمیایی آزمایشگاهی

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک و سیگما با مقدار دلخواه

عمدتا مواد شیمیایی در بسته بندی های بزرگ به فروش می رسند و مقدار ماده موجود در بسته بندی ها خیلی بیشتر از وزن مورد نیاز دانشجویان و پژوهشگران است که هزینه های تحقیقات آن ها را بالا می برد. تمادکالا برای اولین بار این امکان را به پژوهشگران داده است که مواد شیمیایی مورد نیاز خود را با مقادیر دلخواه و کمتر از مقادیر بسته بندی شرکت سازنده تهیه کنند.
فروش مواد شیمیایی مرک

فروش مواد شیمیایی سیگما

ارسال سریع و مقرون به صرفه مواد شیمیایی سیگما و مرک به سراسر ایران

عمده سفارشات مواد شیمیایی آزمایشگاهی در تمادکالا (در صورتی که در ساعات اداری ثبت شوند) ظرف چند ساعت پردازش شده و آماده ارسال می شوند. مواد شیمیایی درخواستی در شهر تهران حداکثر طی یک روز کاری، در مراکز استان ها ظرف حداکثر دو روز کاری و در سایر نقاط کشور حداکثر ظرف سه روزکاری تحویل خریدار خواهد شد. هزینه ارسال در شهر تهران برای خریدهای بالای ۱۰۰هزار تومان رایگان بوده و در سایر حالات نیز تمادکالا تلاش کرده است هزینه ارسال در پایین ترین حد ممکن باشد.

بسته یندی مورد استفاده در فروشگاه و همچنین نوع پست به صورتی است که اجناس سالم به دست خریداران برسد. بدیهی است درصورت بروز هر مشکلی فروشگاه اجناس را مرجوع و یا هزینه آن را به خریدار مسترد خواهد کرد.

مواد شیمیایی آزمایشگاهی پرفروش تمادکالا

در ادامه می توانید بعضی از مواد شیمیایی آزمایشگاهی شرکت تماد کالا را مشاهده کنید و با مراجعه به صفحه مربوط خرید خود را ثبت کنید.

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

جستجو در همه مواد شیمیایی آزمایشگاهی
برخی از مشتریان تمادکالا