روش‌های ارسال تمادکالا

پس از پردازش و بسته بندی سفارشات ثبت شده، بسته به اینکه فرد سفارش دهنده از تهران و یا خارج از تهران باشد، روش های مختلفی برای ارسال وجود دارد که در ادامه بررسی خواهد شد :

سفارش‌های تهران

مشتریانی که آدرس دریافت سفارش آنها در شهر تهران باشد به دو صورت زیر می توانند بسته خود را دریافت کنند.

  • مراجعه حضوری
  • ارسال در بازه زمانی انتخابی مشتری

در مدل مراجعه حضوری، مشتری انتخاب می کند که پس از آماده شدن سفارش، خودش برای دریافت آن به شرکت مراجعه می کند. در این حالات کارشناسان تمادکالا پس از آماده شدن سفارش با مشتری تماس می گیرند.

در مدل بازه زمانی انتخابی، مشتری یک بازه زمانی برای ارسال انتخاب می کند و واحد مراسلات تمادکالا در بازه زمانی انتخاب شده، مرسوله را به مشتری تحویل می دهد.

سفارش‌های خارج از شهر تهران

نحوه ارسال در این حالت به سه صورت زیر می باشد.

  • ارسال با پست پیشتاز
  • ارسال با پست تیپاکس
  • ارسال با باربری

در این حالت تمادکالا حداکثر تا ۴۸ ساعت از بازه ثبت سفارش، آن را پردازش می کند و بسته به انتخاب مشتری با استفاده از یکی از روش های فوق، بسته ارسال می شود. در صورتی که بسته با پست پیشتاز و تیپاکس ارسال شود، کد رهگیری برای مشتری پیامک می شود و مشتریان محترم با مراجعه به بخش رهگیری سفارشات می توانند وضعیت مرسوله خود را پیگیری کنند.

ارسال با باربری مخصوص سفارشاتی است که متقاضیان می خواهند مرسوله مورد نظر سریع تر به دست آنها برسد. همچنین در مورد سفارشات بزرگ که احتمال شکستگی و خرابی آن توسط پست زیاد باشد، با هماهنگی مشتری با باربری ارسال خواهد شد.

برخی از مشتریان تمادکالا