فواید و کاربردهای اسپری تمیزکننده نانو

در هر خانه‌ای این احتمال وجود دارد که گاهی روی فرش، روی مبل، روی پادری، روی پتو و … لکه‌ای بیفتد، در این حال چیزی که پر واضح است، این است که وجود آن لکه باعث جلوه نداشتن و کثیف دیده شدن فرش یا مبل و … می‌شود. خب معمولا افراد به فکر تمیز کردن آن می‌افتند، اما خب شستن فرش یا مبل با وجود اینکه صرفا تعدادی لکه روی آن افتاده باشد، در حالی که سایر نقاط فرش کثیف نیست، منطقی نیست. بنابراین راهکاری که در این مواقع کارا است و با صرف منابع کمتری اعم از هزینه،انواع لکه ها روی فرش وقت، آب و … می‌انجامد، استفاده از اسپری لکه بر فرش و مبلمان نانوسان است.

 

اسپری لکه بر فرش و مبلمان نانوسان

انواع زیادی اسپری تمیزکننده فرش و مبلمان وجود دارد که هریک از آن‌ها قابلیت تمیزکنندگی متفاوتی دارند. از انواع این اسپری‌های تمیزکننده، اسپری‌هایی که مبتنی بر فناوری نانو باشند، معمولا عملکرد بهتری در پاک کنندگی دارند. یکی از پر فروش ترین اسپری‌های تمیزکننده‌های مبتنی بر فناوری نانو که برای تمیزکردن لکه‌های فرش و مبلمان  است، اسپری لکه بر فرش و مبلمان نانو است.

فروش لکه بر فرش و مبلمان نانوسان

اسپری لکه بر فرش و مبلمان نانوسان

اسپری لکه بر فرش و مبلمان نانوسان، یک اسپری چند منظوره است که می‌توان از آن برای لکه بری از نسوج مختلف مثل نسوج فرش، مبلمان، پادری و … استفاده کرد. این محصول قابلیت از بین بردن لکه‌ها و کثیفی‌های مختلفی مثل لکه‌های روغن، چربی، واکس، زغال، دوده، جوهر، مرکب و … از روی نسوج فرش و سطوح مشابه را دارد. این محصول تحت لیسانس یک شرکت آلمانی در ایران تولید می‌شود؛ به این معنی که فرمولاسیون این محصول خارجی است. بیشتر لکه‌برهایی که در بازار وجود دارد، از اکسیدکننده‌ها و یا حلال‌هایی که برای سلامتی مضر هستند.

روش تولیدی که برای تهیه لکه بر فرش و مبلمان نانوسان استفاده شده است، به گونه‌ای است که این محصول بدون استفاده از هر گونه حلال خطرناکی می‌تواند سطوح بافتی را تمیز کند. استفاده از این محصول، منجر به افزایش ماندگاری نسوج فرش و یا پوشش مبلمان می‌شود، چرا که این محصول محتوی مواد شوینده رایج، اکسید کننده‌های قوی و یا سفید کننده‌ها نیست. این محصول، در بسته بندی‌هایی با حجم 300 میلی لیتری ارائه می‌شود. بنابراین استفاده از اسپری لکه بر فرش و مبلمان نانوسان از نظر اقتصادی در طولانی مدت به صرفه است.

برای تهیه این محصول می‌توانید به صورت اینترنتی از تماد کالا اقدام نمایید. با ثبت سفارش این محصول در حساب کاربریتان، در کوتاه ترین زمان ممکن، می‌توانید این محصول را دریافت کنید.

طریقه صحیح استفاده از اسپری لکه بر فرش و مبلمان نانوسان

برای استفاده از این محصول ابتدا دستکش بپوشید و سپس یک قطعه ابر یا فوم بردارید و مقداری از محصول را روی بریزید. سپس ابر را روی محل لکه‌ها بمالید. این کار را با فاصله زمانی 5 دقیقه‌ای تا جایی تکرار کنید که لکه به طور کامل از بافت پاک شود. در اینجا نکته‌ای که وجود دارد این است که پیش از اینکه محلول را در محل لکه استفاده کنید، در بخش کوچکی از بافت فرش یا مبل امتحان کنید.

نکات مهم در استفاده و نگهداری اسپری لکه بر فرش و مبلمان نانوسان

هنگامی که از این محصول استفاده می‌کنید، به هیچ وجه با محصول دیگری آن را ترکیب نکنید. و مشابه سایر محصولات شیمیایی و شوینده‌های دیگر، دور از دسترس کودکان قرار دهید، همچنین این محصول را در بسته بندی خوراکی نریزید؛ تا اشتباهی مصرف نشود. به علاوه زمانی که از این محصول استفاده می‌کنید از دستکش حتما استفاده کنید. دمای مناسب برای نگهداری این محصول، 5 تا 25 درجه سانتی گراد است، به علاوه این محصول را از تابش مستقیم خورشید دور نگه دارید.

 

به محتوای این صفحه امتیاز دهید


۵ از ۵
برچسب ها :

مقاله های تمادکالا

تب واکنش دفاعی بدن است و یکی از نشانه های بیماری به حساب می آید. به همین دلیل نیز متوجه شدن وجود تب، اهمیت زیادی دارد که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. اگر دماسنج شما از نوع جیوه ای و الکلی است می توانید به صفحه راهنمای خواندن دماسنج جیوه ای مراجعه کنید. […]

  1- عمق میدان (Depth of field) عمق میدان فاصله‌ای است که می توان جسم را درون آن جابجا کرد، بدون آنکه چشم، تغییری در کیفیت تصویر آن تشخیص دهد و بتوان به طور همزمان تصویر واضحی از آن تهیه نمود. توضیحات تکمیلی: عمق میدان فاصله ایست که اگر جسم درون آن جابه جا شود، […]

ما در تمادکالا امیدواریم همه اعضای جامعه در طول این ایام در حال سپری کردن لحظات خوبی باشند. در این مقاله می‌خواهیم اطلاعاتی مفید درباره افزایش بهره وری تان در قرنطینه نوروزی ارائه کنیم. ما به عنوان ساکنان شهری که معمولا در فضاهای کوچک زندگی می‌کنیم، اغلب یاد می گیریم که با بی نظمی و […]

کوره(“آتشدان” یا “آتشگاه”)(Furnace) ابزاری برای گرمایش است.  انرژی گرمایش کوره می‌تواند مستقیما توسط احتراق سوخت، توسط الکتریسیته مانند کوره‌‌های قوس الکتریکی(Electric Arc Furnace) و توسط گرمای القا شده مانند کوره‌‌های القایی(Induction Furnace) فراهم شود. فروش کوره آزمایشگاهی اجزای کوره‌ها مشعل ها، مبدل حرارتی، هواکش و دریچه ابزار های کنترلی و ایمنی دمنده و جابجا کننده […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برخی از مشتریان تمادکالا