جلوگیری از بخار گرفتن شیشه ماشین با استفاده از سیلیکاژل

حتما برای شما هم پیش آمده است که بخار گرفتن شیشه ماشین باعث تار شدن دید شما در هنگام رانندگی شود. بویژه در فصل زمستان این مسئله بسیار مشکل ساز است زیرا هوای بیرون سرد است و امکان پایین دادن شیشه وجود ندارد. در مقاله پیشرو روشی برای جلوگیری از بخارگرفتن شیشه ماشین آموزش داده میشود.

سیلیکاژل ماده ای جاذب آب است که قدرت جذب آن بسیار زیاد است و میتواند بخار آب موجود در هوا را نیز جذب کند. از سیلیکاژل در موارد زیادی برای گرفتن رطوبت استفاده میشود. یکی از بیشترین کاربردهای آن که همه تا بحال دیده اند، استفاده از سیلیکاژل در جعبه های کفش است که به صورت کیسه های 2-5 گرمی قرار دارند.

فروش سیلیکاژل

جلوگیری از بخار گرفتن شیشه ماشین با استفاده از سیلیکاژل

از سیلیکاژل میتوان برای جذب بخارات شیشه استفاده کرد تا شیشه ماشین بخار نگیرد. میتوان از کیسه های 1،2 یا 5 گرمی آن استفاده کرد و آنها را روی داشبورد و زیر شیشه جلو ماشین قرار داد تا بخار را جذب کند و شیشه ماشین بخار نگیرد.

استفاده از سیلیکاژل برای گرفتن بخار شیشه ماشین

همچنین روش دیگر استفاده از سیلیکاژل به این صورت است که میتوانید یک جوراب خوشگل انتخاب کرده و حدود 100-200 گرم سیلیکاژل درون آن بریزید. انتهای جوراب را گره بزنید و آنرا روی داشبورد ماشین قرار دهید تا دیگر هیچوقت شیشه ماشینتان بخار نگیرد.

توجه کنید که بعد از مدتی ممکن است این سیکاژل ها آب زیادی جذب کرده و دیگر ظرفیت جذب آب آنها کاهش یابد. در این مواقع لازم است که سیلیکاژل درون جوراب عوض شده و سیلیکاژل جدیدی جایگزین آن شود. همچنین با دادن گرما، میتوان آب سیلیکاژل ها را از آنها خارج کرد و دوباره از آنها استفاده کرد.

به محتوای این صفحه امتیاز دهید


۴.۷۴ از ۵
برچسب ها :

مقاله های تمادکالا

یکی از اجزا بسیار مهم خودرو رادیاتور آن است که با چرخاندن آب درون موتور، مانع از افزایش بیش از حد حرارت آن می شود. در مقاله پیش رو قصد داریم در مورد رادیاتور و مایع درون آن به بحث بپردازیم. تشکیل رسوب در رادیاتور مشکلی شایع است. علت این امر استفاده از آب نامناسب […]

گرافن یکی از موادی است که با  گسترش فناوری نانو، کاربردهای بسیاری در سراسر جهان یافته است. با این حال شاید برای عده ای سوال باشد که تفاوت “گرافن” و “گرافن اکساید” در چیست. در این مقاله قصد داریم به این پرسش پاسخ بدهیم. برای شناخت گرافن اکساید، ابتدا لازم است با گرافن آشنا شویم. […]

یکی از لزومات یک آزمایشگاه، تامین کردن وسایل و ایجاد فضایی ایمن برای آزمایشگر ها است.یکی از وسایل مورد نیاز برای تامین ایمنی افراد ، عینک آزمایشگاهی است. چشم از اصلی ترین اعضای بدن است که اگر مشکلی برای آن پیش بیاید فرد توان ادامه کار را نخواهد داشت و یا ادامه کار برای اون […]

یکی از مشکلات امروزه افراد، وجود استانداردهای مختلف در سراسر جهان و در نتیجه آن وحود واحدهای مختلف است. این موضوع باعث شده تا تبدیل کردن واحدها به همدیگر یکی از معضلات امروزه افراد شود. در مقاله پیش رو قصد داریم ابزاری آنلاین برای تبدیل واحدهای مختلف به یکدیگر را معرفی کنیم. تبدیل واحد آنلاین […]

2 پاسخ به “جلوگیری از بخار گرفتن شیشه ماشین با استفاده از سیلیکاژل”

  1. سلام خرید مقداری سلیکاژر چگونه ممکن است آیادراستان گلستان نمایندگی دارید

    • سلام بله ارسال به کلیه شهرستان ها می باشد. شما می توانید با مراجعه به صفحه فروش سیلیکاژل اطلاعات لازم را کسب کنید و خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برخی از مشتریان تمادکالا