فواید گردنبند و کمربند طبی برای دیسک

ستون مهره ها به نوعی ستون اصلی بدن است. بدلیل زندگی پشت میز نشینی، امروزه بسیاری از افراد با مشکلات ستون مهره از قبیل دیسک های گردن یا دیسک کمر مواجه هستند. یکی از ابزارهایی که ممکن است به بهبود دردهای کمر و گردن کمک کند، گردنبند و کمربندهای طبی هستند. در ادامه قصد داریم به بررسی این گردنبندها و کمربندها بپردازیم و بگوییم که آیا اصلا استفاده از ساپورت طبی برای بهبود دردهای ستون فقرات مفید خواهد بود یا خیر. با ما همراه باشید تا با فواید گردنبند و کمربند طبی برای دیسک آشنا شوید.

فواید گردنبند و کمربند طبی برای دیسک

فواید گردنبند طبی برای دیسک گردن

گردن یکی از مهترین و در عین حال آسیب پذیر ترین اندام بدن است. گردن به دلیل اینکه محل عبور تمام عصب های بدن و رگ های مهم بدن است و سوتون فقرات و نخا از آن گذشته است، بسیار مهم است. گردن به دلیل این آسیب پذیری بالا، حتی ممکن است در فعالیت های عادی روزمره نیز دچار آسیب شود. شاید برای شما سوال شده باشد که یک گردنبند طبی باید چه ویژگی هایی داشته باشد و فواید گردنبند و کمربند طبی برای دیسک چیست؟

فواید گردنبند طبی برای دیسک گردن

بهترین گردنبند طبی برای دیسک گردن

بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن بهترین گردن بند طبی برای دیسک گردن هستند که قصد داریم در ادامه توضیحاتی در این باره ارائه کنیم.

یکی از استفاده های مهم گردنبند، استفاده از برای بهبودی و پشتیبانی از گردن است. برای مثال شما عمل جراحی انجام داده ایید که مدتی نباید گردن خود را تکان دهید و گردن به تنهایی قادر به محدود کردن فعالیت های خود نیست و باید حتما از گردنبندی استفاده شود تا از فعالیت ها و یا فشار های وارد به آن جلوگیری کند. نقش گردنبند طبی نرم در دیسک گردن، فقط برای صدمات جدی بافت نرم گردن برای مدت زمانی کوتاه است و برای طولانی مدت توصیه نمی‌شود و پوشیدن مداوم آن باعث خطراتی مثل از دست دادن قدرت گردن می‌شود.

فروش گردنبند سما طب پاکان

ویژگی هایی که یک گردنبند طبی باید دارا باشد فارق از سبک بودن و قابلیت شست و شو و غیره، باید با استاندار های پزشکی تولید شده باشد که یکی از بهترین برند های گردنبد طبی مارک سما طب است. البته گردنبد سما طب برای جلوگیری و بهبود گردن درد و مراقب های بعد از درمان است. مارک گردنبند فیلادلفیا یکی از بهترین برند های مارک گردنبند و تولید کننده گردنبند هایی است که حرکت و نیروی وارد بر گردن را تقریبا به صفر می‌رساند. شما برای مشاهده انواع این گردنبندها و بدست آوردن اطلاعاتی همچون قیمت، سایز، ویژگی های هر نوع و … به سایت تمادکالا مراجعه کنید.

گردنبند طبی سما طب

گردنبند فیلادلفیا

کمربند طبی دیسک کمر

کمردرد یکی از فراگیرترین درد ها است. کمر همانند گردن که در قسمت قبل به آن گرداختیم، عضوی آسیب پذیر است و علاوه بر آن، به دلیل اینکه در تمام فعالیت های روزانه اعم از نشستن، خوابیدن، ایستادن، راه رفتن و … کاربرد دارد  و نقش کلیدی را ایفا می‌کند. به طوری که اگر شما دچار درد در ناحیه کمر شوید، تمام فعالیت های روزانه تان تحت شعاع قرار می‌گیرد و حتما باید به دنبال چاره باشید.

فروش کمربند سما طب پاکان

یکی از راه کار ها برای جلوگیری و یا بهبود کمردرد، استفاده از کمربند طبی است. کمربند طبی به دلیل اینکه فشاری خارج از بدن به بدن وارد می‌کند باعث می‌شود که بخش های مختلف کمر تحت شعاع فشارات و دیگر صدمات نباشند. کمربند طبی با ایجاد محدودیت های حرکتی، باعث می‌شود که فرد به بهبودی کامل دست پیدا کند و علاوه بر آن به دلیل طراحی استاندارد این نوع کمربند ها، باعث می‌شود که کمر در قالب استاندارد خود قرار گیرد. مهمترین ویژگی هایی که یک کمربند طبی باید دارا باشد این است که از طراحی و ساخت استانداردی برخوردار باشد و وزن سنگینی نداشته باشد. کمربند طبی انواع مختلفی دارد که به آن می‌پردازیم :

فواید کمربند طبی برای دیسک کمر

  • کمربند تروکانتِریک : این کمربند به ناحیه لگن می‌چسبد و برای بهبود شکستگی لگن و آن نواحی تجویز می‌شود.
  • کمربند لومبوساکرال و ساکروایلیاک : این کمربند برای نواحی پایین کمر تجویز می‌شود. این کمربند معمولا از جنس کتان سبک و سفت ساخته شده است و در عین سبک بودن، از حرکت نواحی پایین کمر جلوگیری می‌کند.
  • کرست : این کمربند ها با سایز های مختلف برای جلوگیری از حرکت کمر استفاده می‌شود. این کمربند ها طول های متفاوتی دارند و بر روی باسن بسته می‌شوند و با سردوشی‌هایی که روی کتف‌ها قرار می‌گیرند، همراه است. این کمربند ها را می‌توان با بند از پشت، پهلو یا جلو محکم کرد.
  • کمربند خشک : این کمربند به نام کمربند انعطاف ناپذیر نیست شناخته می‌شود. این کمربند برعکس بقیه کمربند ها بسیار سفت است برای بهبود سوتون فقرات تجویز می‌شود.

 

به محتوای این صفحه امتیاز دهید


۵ از ۵
برچسب ها :

مقاله های تمادکالا

شاید بسیار برایتان پیش آمده باشد که گل‌های زیبای عروسی، تولد، سالگرد ازدواج یا هر مناسب دیگری که دریافت کرده اید، بعد از مدتی پلاسیده شده اند و با وجود اینکه بسیار آنها را دوست داشته اید، مجبور به دورانداختن آنها شده اید. در مقاله پیش رو به شما خواهیم آموخت که بتوانید این گلها […]

طول یکی از کمیت هایی است که واحد های مختلفی دارد و تعداد زیادی از این واحد ها امروزه در نقاط مختلف جهان استفاده میشوند. مشکلی که در حال حاضر وجود دارد، این است که کشورهای مختلف واحدهای طولی متفاوتی را به رسمیت میشناسند. این تفاوت واحدهای طول در کشورهای مختلف، مشکلات زیادی را فراهم […]

برهمکنش پرتو الکترونی با ماده میکروسکوپ‌های الکترونی ابزاری مناسب و کارآمد برای کسب اطلاع از ساختار مواد در دنیای نانو هستند. آنها با توجه به ماهیت نور مرئی و اساس کار میکروسکوپ‌های نوری نسبت به این گونه میکروسکوپ‌ها ارجحیت دارند. همان طور که می‌دانید طول موج نور مرئی بین 400 تا 700 نانومتر است، در […]

محیط کشت مالونات یکی از انواع محیط کشت های مایع مورد استفاده در آزمایشگاه های میکروبی است که از آن برای بررسی توانایی باکتری از مالونات سدیم به عنوان منبع کربن استفاده می شود.در مقاله پیش رو نگاه دقیق تری به محیط کشت مالونات می اندازیم.   اجزاء تشکیل دهنده محیط کشت مالونات حاوی مالونات […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برخی از مشتریان تمادکالا