جلوگیری از بخار گرفتن شیشه ماشین با استفاده از سیلیکاژل

حتما برای شما هم پیش آمده است که بخار گرفتن شیشه ماشین باعث تار شدن دید شما در هنگام رانندگی شود. بویژه در فصل زمستان این مسئله بسیار مشکل ساز است زیرا هوای بیرون سرد است و امکان پایین دادن شیشه وجود ندارد. در مقاله پیشرو روشی برای جلوگیری از بخارگرفتن شیشه ماشین آموزش داده میشود.

سیلیکاژل ماده ای جاذب آب است که قدرت جذب آن بسیار زیاد است و میتواند بخار آب موجود در هوا را نیز جذب کند. از سیلیکاژل در موارد زیادی برای گرفتن رطوبت استفاده میشود. یکی از بیشترین کاربردهای آن که همه تا بحال دیده اند، استفاده از سیلیکاژل در جعبه های کفش است که به صورت کیسه های 2-5 گرمی قرار دارند.

فروش سیلیکاژل

جلوگیری از بخار گرفتن شیشه ماشین با استفاده از سیلیکاژل

از سیلیکاژل میتوان برای جذب بخارات شیشه استفاده کرد تا شیشه ماشین بخار نگیرد. میتوان از کیسه های 1،2 یا 5 گرمی آن استفاده کرد و آنها را روی داشبورد و زیر شیشه جلو ماشین قرار داد تا بخار را جذب کند و شیشه ماشین بخار نگیرد.

استفاده از سیلیکاژل برای گرفتن بخار شیشه ماشین

همچنین روش دیگر استفاده از سیلیکاژل به این صورت است که میتوانید یک جوراب خوشگل انتخاب کرده و حدود 100-200 گرم سیلیکاژل درون آن بریزید. انتهای جوراب را گره بزنید و آنرا روی داشبورد ماشین قرار دهید تا دیگر هیچوقت شیشه ماشینتان بخار نگیرد.

توجه کنید که بعد از مدتی ممکن است این سیکاژل ها آب زیادی جذب کرده و دیگر ظرفیت جذب آب آنها کاهش یابد. در این مواقع لازم است که سیلیکاژل درون جوراب عوض شده و سیلیکاژل جدیدی جایگزین آن شود. همچنین با دادن گرما، میتوان آب سیلیکاژل ها را از آنها خارج کرد و دوباره از آنها استفاده کرد.

به محتوای این صفحه امتیاز دهید


۴.۷۴ از ۵
برچسب ها :

مقاله های تمادکالا

دماسنج(تب سنج) ها همانطور که از اسمشان پیداست، دمای جسم یا فقط سطح جسم را به ما اعلام می‌کنند. دماسنج ها به روش های گوناگونی دما را به ما اعلام می‌کنند که این گوناگونی باعث پدید آمدن انواع مختلف دماسنج شده است که ما در ادامه به یکی از آن ها یعنی دماسنج مادون قرمز […]

با توجه به اینکه الکل انواع و اقسام متفاوتی دارد در نتیجه تشخیص انواع الکل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. الکل چیست؟ در شیمی زمانی که یک گروه هیدروکسی (یک جفت اتم اکسیژن و هیدروژن) به جای اتم هیدروژن در هیدروکربن قرار بگیرد الکل تولید می شود. الکل یک ترکیب شیمیایی است که اگر […]

نگهداری مواد شیمیایی یکی از چالش های بزرگ در آزمایشگاه ها است. ظروف مختلفی در آزمایشگاه ها وجود دارند که از هرکدام آنها میتوان برای نگهداری مواد مختلفی استفاده کرد. در مقاله پیشرو شما را با این ظروف و کاربرد آنها در نگهداری هرکدام از مواد شیمیایی آشنا خواهیم کرد. ابتدا نگاهی به لیست ظروف […]

نمک اپسوم یکی از مواد شیمیایی است که در صنعت زیبایی نام آن، زیاد شنیده می شود. این نمک را با نام نمک حمام نیز می شناسند. در مقاله پیش رو با این نمک و کاربرد های آن آشنا خواهید شد. نمک اپسوم، اپسوم سالت (Epsom Salt) یا نمک حمام، در اصل همان سولفات منیزیم […]

2 پاسخ به “جلوگیری از بخار گرفتن شیشه ماشین با استفاده از سیلیکاژل”

  1. سلام خرید مقداری سلیکاژر چگونه ممکن است آیادراستان گلستان نمایندگی دارید

    • سلام بله ارسال به کلیه شهرستان ها می باشد. شما می توانید با مراجعه به صفحه فروش سیلیکاژل اطلاعات لازم را کسب کنید و خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برخی از مشتریان تمادکالا